Winterwijnactie van start

De Rotary Wijnactie gaat weer van start! In een ander jasje dan je van ons gewend bent. Na vele jaren heeft André Brockhus het ‘’wijnstokje’’ overgedragen aan een nieuw team dat de wijnacties gaat organiseren. Wij zijn André zeer dankbaar voor zijn zeer succesvolle inzet de afgelopen jaren. Dankzij de opbrengst van de acties, hebben we vele studenten uit alle delen van de wereld kunnen helpen om aan het UNESCO-IHE in Delft hun master-wateropleiding te kunnen volgen. De opgedane waterkennis kunnen ze in hun eigen land gebruiken voor uiteenlopende waterprojecten om schoon water mogelijk te maken én kennis te delen.

Voor het eerst alcoholvrije wijnen

Zoals je van ons gewend bent, hebben we weer een aantal heerlijke winterwijnen voor je geselecteerd, met voor het eerst ook alcoholvrije wijnen. Bekijk de selectie hier.

Opbrengst naar goede doel

De opbrengst gaat deze keer naar twee doelen: het Rotary Jeugdfonds en de bekostiging van een opleidingsplek voor een internationale student aan het UNESCO-IHE in Delft. Het Rotary Jeugdfonds helpt de Vlaardingse jeugd die het van huis uit minder hebben, zodat zij toch in de gelegenheid zijn om te kunnen sporten, dansen of muziek te maken. Lees meer.

Bestellen

In onze webshop vind je alle wijnen en kun je de bestelling direct online afrekenen. Bestel direct