11de Huygens Bridge Toer 28 mrt 2024

In het Huygenskwartier, het oude centrum van Voorburg, wordt op donderdag 28 maart a.s. voor de elfde keer de Huygens Bridge Toer gehouden. Op zes locaties in en rond de Herenstraat gaan 48 paren bridgen voor het goede doel. De toer wordt georganiseerd door Rotary Voorburg met technische ondersteuning van de Bridgeclubs Leidschenhage en KomKomMaer.

Ga voor uw inschrijving naar de website door HIER te klikken.

In de afgelopen jaren liep de inschrijving altijd storm. Dus haast u met uw inschrijving als u met uw bridgepartner mee wilt doen!

Opbrengst voor de Oude Kerk in Voorburg en Huygens Museum

Het goede doel van de bridgetoer dit jaar is een bijdrage voor een horeca trolley voor de De Voorhof in de Herenstraat en een bijdrage aan de komende tentoonstelling “Aan tafel met Marianne” in het Huygens Museum.

Bridgen op 6 locaties in Voorburg

De deelnemende paren (maximaal 48) bridgen van 11.00 tot 16.00 uur, bij zes verschillende locaties in het Huygenskwartier. Daarbij wisselen ze tussen de partijen van locatie: een echte toer dus. De uitslag en prijsuitreiking is rond 16.30 uur in De Voorhof, links van de ingang van de Oude Kerk in de Herenstraat. Voor de winnaars is er een wisseltrofee: een beeldje dat de goede samenwerking van het bridgepaar symboliseert.

De Huygens Bridge Toer commissie kunt u bereiken op bridge@rotaryvoorburg.nl