opbrengst 8e editie gotcha rotary filmavond 2019

Opbrengst 8e editie Gotcha Rotary Filmavond €2110,--

Op woensdag 25 september organiseerde Rotary Club Weert voor de achtste keer de Rotary Filmavond voor het goede doel in samenwerking met Gotcha! Cinema.

Dit jaar is de keus gevallen op de film Au bout des doigts.  Een 20-jarige Franse jongen, Mathieu Malinski, is een getalenteerde pianist, maar zijn liefde voor de muziek houdt hij voor zijn omgeving geheim. Hij waakt over zijn kleine broertje David en helpt zijn moeder die haar tijd moet verdelen over verschillende banen sinds hun vader hen in de steek liet. Wanneer Mathieu in aanraking komt met de politie krijgt hij hulp van Pierre, het hoofd van het conservatorium. In ruil daarvoor moet Mathieu een taakstraf uitvoeren in het conservatorium. Pierre ziet echter al snel hoe getalenteerd Mathieu is en heeft grotere plannen voor hem in het vizier. En de vraag is of het hem gaat lukken. Enkele acteurs zijn: Kristin Scott Thomas, Lambert Wilson en Jules Benchetrit.

De opbrengst van de film ging dit jaar wederom naar de Stichting Sint Nicolaas Weert.

Foto: Riet Galesloot

Macintosh HD:Users:macgalesloot:Desktop:rotaryfilmavond2019def:rotaryfilmavond2019-67.jpg