RC Weert draagt bij aan ontbijt voor vrijwilligers tijdens cultureel lint 2018

Weert, 24 augustus 2018 – Voor directe publicatie

Gratis ontbijt voor vrijwilligers tijdens Cultureel Lint

Voorafgaand aan het Cultureel Lint op zondag 23 september zal op de Oude Markt tussen 11:15 uur en 12:30 uur, het eerste Weerter Cultuur Ontbijt plaatsvinden. Dit ontbijt wordt georganiseerd voor alle vrijwilligers van culturele instellingen in Weert en omgeving.
Stichting Cultureel Lint wil graag iets terug doen voor iedereen die zich de afgelopen jaren heeft ingezet voor de culturele sector. Denk hierbij aan vrijwilligers van bijvoorbeeld harmonieën, koren en theatergezelschappen.

Herken jij jezelf als vrijwilliger van een culturele organisatie in Weert, dan kun je vanaf woensdag 29 augustus gratis een ontbijt reserveren via de website van het Munttheater (max. 4 personen per adres); je ontvangt dan e-tickets. Vanaf woensdag 12 september kunnen deze e-tickets aan de kassa van het Munttheater worden omgewisseld voor een ontbijt-voucher. Deze vouchers geven op 23 september recht op een heerlijk ontbijt (één ontbijt per persoon). Alle ontbijtjes worden aangeboden door Albert Heijn Muntpassage en zitten verpakt in een door Moonen Packaging ontwikkelde doos die na afloop weer gerecycled kan worden. Er kunnen in totaal 350 vrijwilligers deelnemen aan het ontbijt.

Het Weerter Cultuur Ontbijt is een initiatief van de Stichting Cultureel Lint en komt mede tot stand door de inzet van diverse ondersteuners waaronder Moonen Packaging, Albert Heijn Muntpassage, Rotary Land van Horne, Rotary Weert en Samenfonds 0495. Tijdens het nuttigen van het ontbijt zal er gezorgd worden voor een gezellige muzikale omlijsting.

Noot voor de redactie:

Voor vragen en informatie kunt u contact opnemen met de Stichting Culturteel Lint, via de afdeling Marketing en PR van het Munttheater: pr@munttheater.nl of 0495-513575.