verwendag vrijwilligers weert 5 juni 2016

Verwendag Vrijwilligers Weert 5 juni 2016

Zo'n 400 vrijwilligers genoten vanmiddag van een Meezing festijn in het Munttheater. Deze 'Verwendag' was speciaal georganiseerd door Punt Welzijn in samenwerking met de Rotary Weert voor alle vrijwilligers van Punt Welzijn.

Rotary Weert bestaat dit jaar 50 jaar en organiseerde  in samenwerking met Punt Welzijn de Vrijwilligers Verwendag op zondagmiddag 5 juni in het Munttheater. Deze Verwendag was gratis toegankelijk voor alle Weerter vrijwilligers. De vrijwilligers werden als waardering voor hun inzet getrakteerd op een Meezing-festijn waarbij liedjes op een enthousiaste en theatrale wijze op het toneel werden gebracht door het in Weert en omstreken wereldberoemde muziekgezelschap ‘Voorheen Merg en Been’.

Bekende schlagers en levensliederen worden samen met de vrijwilligers gezongen, zoals ‘Ein Festival der Liebe’, ‘Marmor, Stein und Eisen bricht’, ‘Bloed, Zweet en Tranen’, ‘Hij was een smokkelaar’ en ‘Laat de zon in je hart’. Allemaal feestnummers waarbij luidkeels meegezongen en geschunkeld mag worden!

Bij binnenkomst stond er koffie en thee klaar met allerlei lekkernijen. Iedere vrijwilliger ontving een lot waarmee hij/zij na afloop kans maakte op leuke prijzen. In de pauze stond een lekker drankje klaar en na het spetterende optreden van ‘Voorheen Merg en Been’ volgden ook nog eens hapjes.

Macintosh HD:Users:macgalesloot:Desktop:verwenmiddagvrijwilligers-72.jpg

Macintosh HD:Users:macgalesloot:Desktop:verwenmiddagvrijwilligers-84.jpg