Club Woerden-Oude Rijn

Over Rotary club Woerden Oude-Rijn

Onze club is opgericht in 1990 en was vanaf het begin direct een gemengde club. Dat zie je ook terug in de ongedwongen en informele sfeer binnen de club. Wij hebben zo’n 35 leden uit onze regio en tornen niet aan de basisgedachte van Rotary, maar geven daar wel onze moderne invulling aan. We streven we naar een eigentijdse invulling van de Rotary-waarden. Het dynamische karakter van onze club staat daarbij centraal.

Rotaryclub Woerden Oude-Rijn is een sociaal netwerk. Elkaar ontmoeten in een goede sfeer vinden we een belangrijk onderdeel, evenals het realiseren van sociale projecten. De wekelijkse voordrachten, bedrijfsbezoeken, excursies, beroepspraatjes en levensberichten brengen een grote en waardevolle diversiteit aan ervaringen.
Vanuit een vriendschappelijke sfeer en goede clubgeest met als basis onderling vertrouwen zijn we in staat invulling te geven aan lokale, nationale en internationale projecten.
Het Rotary-jaar loopt van 1 juli t/m 30 juni.

Rotaryclub Woerden(zusterclub – s middags vergaderend):

www.rotarywoerden.nl

Rotaract Woerden (serviceclub voor jongeren tot 30 jaar):

www.rotaractwoerden.nl

Past Rotarians: (club voor teruggetreden Rotarians):

www.past-rotarians.com

Past Rotarians logo