Rotary Jubileum Kerstconcert dec 2016

Jubileum Kerstconcert in de Sint Pieterskerk te Leut, België

In het kader van het 25 jarig bestaan van Rotary Club Elsloo-Maaskant werd door op

zondag 11 december 2016 een Jubileum Kerstconcert georganiseerd in de Sint Pieterskerk te Leut, België.

Tijdens dit benefietconcert, waarvan de opbrengst ten goede komt aan onze goede doelen,

Handicamp, Vakantieproject, Stichting Leergeld en Alzheimeronderzoekfonds Limburg,

werden werken van Joseph Jongen, Carlos Gardel, Samuel Barber, Astor Piazzolla, Camille Saint Seans, Antomio Vivaldi, Léo Delibes, Arvo Pärt, Reynaldo Hahn, Mel Bonis, Johannes Brahms en Frédérik Devreese in verschillende bezettingen van duo, trio, kwartet tot septet ten gehore gebracht door docenten van het Conservatorium Maastricht en de Stedelijke Academie voor Kunsten te Maaseik.

Uitvoerenden waren:

Michel Awouters en Véronique Henderix: viool

Jeroen Beckers: altviool

Roel Machon: cello

Monique Aendekerk: piano

Veerle Henkens en Liesbeth Schepers: zang

Het concert werd ingeleid door ons lid Tom Bonnemayers en na afloop werden de muzikanten in de bloemetjes gezet door onze voorzitter Marlies Goldsmits en oud-voorzitter Ron Theuns.