rotaryclubs gorinchem vieren 100-jaar

Rotaryclubs Gorinchem vieren 100 Jaar met Sinterklaas speelgoedactie

Rotary, de internationale organisatie die zich onder meer inzet voor goede doelen, bestaat dit jaar precies 100 jaar in Nederland. Het jubileum wordt gevierd met een estafette per bakfiets, die alle 500 clubs in Nederland aandoet. Op 18 november kwam de estafette feestelijk aan bij de 2 Gorcumse Rotaryclubs in onze stad.

Rotary Gorinchem en Gorinchem Merwede namen de bakfiets en het estafettestokje feestelijk in ontvangst van Rotary Sliedrecht voor een emissieloze ‘Rotary 100 jaar estafette’. Na een lunch en toespraak van gouverneur Anja Rijlaarsdam vertrokken beide clubs naar Leerdam. Behalve de bakfiets en de gouden spade overhandigden de Gorcumse clubs ingezameld speelgoed aan Rotary Leerdam ten bate van kinderen met een smalle beurs.  Tijdens deze dag  steunden we zowel de landelijke campagne als het lokale goede doel!

Afbeelding met buitenshuis, persoon, hemel, kleding

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met kleding, persoon, overdekt, person

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met buitenshuis, persoon, kleding, gras

Automatisch gegenereerde beschrijving