Veel deelnemers bij de MidNight Walk

Op vrijdag 15 december werd in Hardenberg de Midnightwalk georganiseerd door de Rotary Hardenberg en Lions Hardenberg en ze hadden een mooi programma voorbereid voor de deelnemers. Het goede doel was dit jaar ‘Vecht voor Jeugd’.

Het was een mooie editie van de MidnightWalk. Met 1.800 geregistreerde wandelaars was het weer een overtreffing van het vorige record. De Midnightwalk werd in 2019 voor de vijfde keer georganiseerd. Helaas was de tocht de afgelopen jaren niet doorgegaan, maar dit jaar ging het weer door. Het was een sportieve wandeling vol cultuur, eten en drinken. Er was een samenwerking met zangkoren, de middenstand, bandjes en andere vrijwilligers en ook aan de kinderen was gedacht tijdens deze gezellige familietocht. Voor kinderen was er een korte route van ongeveer 3 km met onderweg genoeg ruimte om te knutselen. Je kon een route lopen van ruim 6 kilometer door het centrum (en omgeving) van Hardenberg, door diverse gebouwen en langs andere bezienswaardigheden.

Fotoalbum Midnight Walk 2023