Bijna 5000 euro voor vijf mooie projecten: Goede Doelen markt een groot succes!

Goede Doelenmarkt wederom groot succes!

Op 2 mei vond de jaarlijkse goede doelenmarkt plaats. Vijf goede doelen mochten hun projecten pitchen tijdens de wekelijkse Rotary bijeenkomst. Onze leden spraken daarna via een razendsnel digitaal stemsysteem hun voorkeur uit.

Al deze inspirerende goede doelen werden ruimhartig gesteund en konden met een mooi bedrag naar huis! Inloophuis Carma, de ontmoetingsplek voor mensen die geraakt zijn door kanker kreeg €1127 euro. ISW Hoogeland ontving € 768 voor de innovatieve kas. Stichting Droom je Thuis ontving €1282 voor het wooninitiatief voor mensen met een beperking. Ik weet dat jij het weet – muziek voor mensen met dementie – ontving € 923 euro. Stichting Vier het Leven had al eerder € 500 euro gekregen voor een bioscoopbezoek met lunch in de Naald voor eenzame oudere bewoners van het Westland.

Een mooie opbrengst voor vijf bijzondere projecten. Rotary het Westland bouwt aan een betere wereld!