Rotary het Westland steunt Inloophuis Carma

Rotary Wateringen sluit zich aan!

Inmiddels heeft Rotary Westland besloten om zich bij onze actie aan te sluiten. De clubs zullen daarom gezamenlijk de komende tijd een aantal acitiviteiten ontplooien en geld inzamelen.

Waarom steun voor dit goede doel?

Inloophuis Carma heeft het door de coronacrisis financieel zwaar. Rotaryclub het Westland vindt het inloophuis een onmisbare plek voor mensen die te maken hebben met kanker. Een plek om thuis te komen, een verhaal te delen en een luisterend oor te vinden. De activiteiten van het inloophuis zijn persoonlijk en een belangrijke steun voor eenieder die met deze ziekte te maken krijgt. En daarom zeer waardevol en onmisbaar!

Inloophuis Carma moet blijven bestaan, en daar dragen wij graag aan bij!

Wandeling vrijwilligers Inloophuis: Rotary het Westland loopt mee!

Op 29 november liepen een paar van onze leden mee met een wandleing van het Inloophuis naar het Rienier de Graaf ziekenhuis in Delft. Deze wandeling werd door de vrijwilligers als sponsorloop georganiseerd. Inmiddels is via deze weg veel geld opghaald. Onze leden verzorgden bij aankomst in Delft voor de sportieve wandelaars warme soep en lekkere broodjes.

Zelf doneren?

Via onze actiepagina op KWF kankerbestrijding kan iedereen doneren om Inloophuis Carma financieel te steunen en hun mooie werk toekomst te bieden. Wil je zelf ook steunen? Klik hier en doneer!

Informatie over Inloophuis Carma