Rotaryclubs steunen gezamenlijk Hospice Beukenrode

De drie Westlandse Rotaryclubs hebben woensdagmiddag hun meerjarige steun gegeven aan het tweede hospice in Westland. Dat zal binnen afzienbare tijd worden geopend in de Magnoliastraat in 's Gravenzande. Er is al een Westlandse hospice aan de Dijkweg in Naaldwijk. Vertegenwoordigers van de drie Rotaryclubs met hospice-contract; in het midden achterin Beukenrode-voorzitter Henk Salome.

De serviceclubs, het Westland, Westland Polanen en Wateringen, zijn een partnercontract aangegaan en zullen elk de stichting Beukenrode de komende vijf jaar jaarlijks met € 500 sponsoren. In totaal gaat het dus om € 7500.

Zij zullen hun support aan het tweede hospice-project nog verder uitbreiden. Onder meer zal geprobeerd worden in eigen netwerken meer sponsors te vinden.