2016 Rotary Santa Run een geweldig succes in Koggenland!

Persbericht De Goorn 18-12-2016

Rotary Santa Run een geweldig succes in Koggenland!

Op zondag 18 december 2016 organiseerde Rotary Club Koggenland voor de vijfde keer de Santa Run. Na de warming up, uiteraard op kerstmuziek, in zaal Dolleburg/Eetcafé 70 legden ruim 150 kerstmannen en -vrouwen het afwisselende parcours van ruim 4 kilometer rennend of wandelend af. Prima weersomstandigheden en allemaal blije en vrolijke mensen zorgden voor een geweldige sfeer tijdens dit evenement. Jong en oud was van de partij, zo was Yara van 7 weken de jongste deelnemer! Na afloop stonden er heerlijke versnaperingen klaar en werden er mooie prijzen verloot.

Door de fantastische donaties van de vele sponsoren en het inschrijfgeld van alle enthousiaste deelnemers kon uiteindelijk een cheque van 3500,- EUR worden overhandigd aan Erik Koning van de Stichting Need4Care . Dit bedrag zal gebruikt worden voor het microkrediet als onderdeel van de bouw van een kleuterschool in de regio Trincomalee (oost Sri Lanka).

Wij bedanken alle deelnemers, sponsoren, verkeersregelaars, EHBO en toeschouwers en we zien u graag volgend jaar weer terug!

Rotary Club Koggenland