SamenDOEN!

Ons motto voor komend Rotaryjaar voor onze club, Rotary Oosterbeek,  is:

SamenDOEN

omdat…..

· Wij DOEN dit jaar het voorzitterschap SAMEN

· Onze club is een fijne club omdat we de dingen echt SAMEN doen

· We willen graag kijken of en wat we SAMEN kunnen gaan DOEN met onze dochterclub Kabeljauw

· Wij vinden het belangrijk om als club ook echt dingen te DOEN die waarde toevoegen aan onze omgeving

· Dingen die wij SAMENDOEN als club zou je in je eentje nooit voor elkaar krijgen, denk aan de goede doelen van de club

SamenDOEN sluit ook aan bij het recente jaarmotto verbinding, want we gaan Samen DOEN voor de maatschappij en uiteraard verheugen we ons ook dit jaar weer op bijzondere sprekers tijdens onze wekelijkse bijeenkomsten in De Bilderberg. Bijeenkomsten die de ruggengraat zijn van die andere belangrijke vorm van Samen: die tussen de leden van onze club die gezamenlijk van alles DOEN.

Het is voor het eerst dat onze club duovoorzitters heeft, volgens ons komt dat helemaal goed en het is uit praktische overwegingen ontstaan. Wij gaan ons best doen er een prachtjaar van  te maken.

Marion Pronk & Myra Schutte, voorzitters RC Oosterbeek 2018-2019