Vrijwilligersdiner Voedselbank Neder-Veluwe 18 november 2016

Op 18 november vond in “Ons Huis” in Wageningen het jaarlijkse “Vrijwilligersdiner” voor de vrijwilligers van de Voedselbank Neder-Veluwe plaats.

Bij de voedselbank werken ruim 150 vrijwilligers die er wekelijks voor zorgen dat circa 250 huishoudens die dat nodig hebben in de gemeenten Renkum, Wageningen en Rhenen een voedselpakket krijgen.

Eén keer per jaar wordt er iets teruggedaan voor de vrijwilligers in de vorm van een diner dat telkens door een andere serviceclub in de regio wordt verzorgd. Bijna 80 vrijwilligers van de voedselbank hebben dit jaar genoten van het 3-gangendiner dat hen door Rotaryclub Oosterbeek werd voorgezet. Het menu bestond uit verse pompoensoep, Italiaans stoofvlees met pappardelle en huisgemaakte frambozen ijstaart. De Rotaryclub heeft zich met veel enthousiasme ingezet om deze jaarlijkse feestavond van de voedselbank tot een succes te maken.

Meer informatie over de Voedselbank Neder-Veluwe:

www.voedselbanknederveluwe.nl