Resultaat Rotary-actie Stuwwalloop 23 september 2017

De nieuwe bus

Tijdens de Stuwwalloop op 23 september 2017 op Sportpark Hartenstein in Oosterbeek werd het resultaat bekend gemaakt van de actie die Rotaryclub Oosterbeek heeft gevoerd voor een nieuwe bestelbus voor de Voedselbank Neder-Veluwe.

Arnaud Kooij overhandigde namens de club aan Lous van Vloten-Doting van de Voedselbank een cheque van € 20.000 voor dit doel! Samen met giften van andere donateurs is de Voedselbank in staat om de nieuwe bus aan te schaffen.

Voedselbank Neder-Veluwe ondersteunt sinds 2007 gezinnen en alleenstaanden die onder de armoedegrens leven in de gemeenten Renkum, Wageningen en Rhenen. De Voedselbank kan een nieuwe bestelbus heel goed gebruiken om verse en gekoelde producten op diverse locaties op te halen en naar de uitgiftepunten in de drie gemeenten te brengen.