ENERGIE

Dit jaar is het thema………ENERGIE

Een jaar om meer energie in onze omgeving te steken.

Elke gedachte, elk gevoel en alle interacties die wij met elkaar hebben én anderen met ons, zorgen voor energiebewegingen.

Gelukkig zijn we een hechte club die goed met elkaar overweg kan. Wij ervaren veel positieve energie. Door deze positieve gevoelens komt er veel vitaliteit vrij.

Elke vorm van inspanning, zowel lichamelijk als geestelijk vraagt om energie. Laat onze club dit jaar, voor ieder van ons, ook weer een voedingsbron zijn van nieuwe ideeën, goede doelen en ervaringen.

De Rotaryclubs van de Veluwezoom bundelen is hetzelfde als het opvoeren van het vermogen.

Dit jaar verwachten we bijzondere sprekers tijdens onze wekelijkse bijeenkomsten in de Bilderberg. Energie als thema zal een verscheidenheid aan onderwerpen met zich meebrengen. Denk aan de energie die tussen mensen kan bestaan, voeding, natuur, energiebronnen, broeikaseffecten etc.

Als wij  samen al deze vormen van energie in dit jaar tot vermogen weten om te zetten krijgen we een te gek jaar.

Hans Blanke, voorzitter RC Oosterbeek 2019-2020