Bestuurswissel

1 juli nieuw bestuur

Op precies 1 juli 2021 was de jaarlijkse bestuursoverdracht. Voor de derde keer op rij bij Natuurmuseum De Wielewaal. Edmond Walma gaf het voorzitterschap over aan Lucy Boonenkamp. Na bijna een haar van Covid met Zoombijeenkomsten was het leuk dat de leden van Rotary Schoonhoven elkaar weer “live” ontmoeten. Normaal gesproken treft men elkaar wekelijks bij Belvedere in Schoonhoven.

Scheidend voorzitter Edmond Walma keek in zijn slotwoord als voorzitter terug op het afgelopen clubjaar 2020 - 2021 en gaf ons een mooi overzicht van de toch nog vele clubactiviteiten. Edmond dankt iedereen die zich het afgelopen jaar daarvoor heeft ingezet. Ook wij danken natuurlijk Edmond voor zijn inzet als voorzitter het afgelopen clubjaar.

De overdracht gaat middels het overhangen van de ‘keten’. Dat moment wordt vaak door velen vastgelegd:

Na de bestuursoverdracht was het woord aan onze nieuwe voorzitter Lucy Boonekamp. Zij ging uitgebreid in op zijn plannen voor het komend clubjaar. Die zullen in het teken staan van het gekozen jaarthema “Talenten gebruiken”.