Programma Commissie

GEVARIEERD PROGRAMMA

De bijzondere situatie in onze club vroeg ons om vorig jaar met een creatieve oplossing te komen voor de programmacommissie. Alle leden hadden namelijk inmiddels hun commissies toegewezen gekregen, maar helaas was het voor de beoogde programmacommissie leden niet mogelijk hun rol met verve te vervullen.

Vandaar dat het bestuur besloot deze rol dit jaar zelf op zich te nemen. Enerzijds omdat er al de nodige ervaring was met deze commissie en anderzijds omdat korte lijntjes tussen deze commissie en het bestuur de afgelopen jaar zeer nuttig bleken te zijn.

Dit is het bestuur goed bevallen en zal daarom, met de uitdagingen die ook dit jaar voor ons liggen worden gecontinueerd.

Net zoals in de afgelopen jaren geldt: de leden maken het programma. We zullen ook dit jaar weer twee bijeenkomsten per maand en regelmatig een borrel optuigen. Zet ze vast in uw agenda, voor u het weet heeft u een spraakmakende bijeenkomst gemist.

NB: Dit programma is onder voorbehoud. Op het besloten gedeelte van onze website en in de app staat het actuele programma.

In de zomer beginnen we zoals altijd met terrasbijeenkomsten. Om daarna op 1 september te beginnen met onze reguliere bijeenkomsten.

Elke maand willen we een invulling uit eigen gelederen, diverse commissies zijn al benaderd om een mooie bijeenkomst te verzorgen. Daarnaast trekken we natuurlijk ook spectaculaire sprekers van buiten aan, uit het grote netwerk wat we met z’n allen hebben.

Clubzaken, de nieuwjaarsreceptie, de bestuursvergaderingen en de 24 uur van Rotary zullen natuurlijk niet ontbreken, maar daarnaast heeft de commissie Fellowship de ruimte om nog twee leuke activiteiten te organiseren.

Last, maar eigenlijk first, zullen er natuurlijk talloze Community serviceactiviteiten plaatsvinden naast onze bijeenkomsten. Wij houden u op de hoogte, maar zorgt u ervoor dat u op tijd uw agenda blokt om een bijdrage aan onze gemeenschap te kunnen leveren.

De programmacommissie kijkt uit naar een gezellig Rotaryjaar!