Valentijnsdiner 2023

Onderwerp: Valentijnsdiner Leger des Heils

Datum: 14 februari 2024

---------------------------------------------------------------------

VEENENDAAL – Het Leger des Heils heeft ook dit jaar weer samen met Rotaryclub Veenendaal een Valentijnsdiner georganiseerd voor ouderen. Dit vond plaats op Valentijnsdag op 14 februari in het gebouw van Stichting Onder Ons aan de Fluitersstraat. “Wat is het weer een feest om dit te mogen doen”, zo vertrouwd een glunderende Gilbert van Gent mij toe terwijl hij zich als een volleerd ober met een dienblad tussen de feestelijke gedekte tafels door beweegt.

Afgelopen weken werd er opgeroepen om mensen op te geven voor dit bijzondere diner. Van dit aanbod werd gretig gebruik gemaakt en binnen een mum van tijd waren de kaarten vergeven. Totaal waren er op de avond ruim zestig genodigden aanwezig. Voorzitter van Rotaryclub Veenendaal, Gilbert van Gent vertelt enthousiast over de mooie opbouw van de avond: “Bij binnenkomst werden ze onthaald met een glaasje bubbels door vrijwilligers van het Leger des Heils en leden van Rotaryclub Veenendaal. Op de avond was er tijd om een gezellig praatje te maken met de tafelgenoten.”

“Een woord van welkom werd gesproken door Nicolette de korpsofficier en ondergetekende. Ook verzorgde het Leger des Heils een gezellige Valentijns-bingo, ook werd er uit volle borst volop meegezongen met bekende Oud-Hollandse liederen. Tussen het programma door werd er een smakelijk 3-gangen diner aangeboden dat was bereid door hotel Belmont, opgeschept en uitgeserveerd door de leden van de Rotaryclub. Dat werd met veel plezier gedaan.” aldus van Gent.

Na afloop van de avond vertelde één van de gasten genoten te hebben van het heerlijke eten, de muziek en vooral de goede gesprekken. Na de koffie en thee met een chocolaatje in de vorm van een hartje werden de gasten uitgezwaaid en kregen ze een tas mee om thuis van te genieten vol heerlijke producten van Go-Tan, Sanorice en AH De Ellekoot.

Het Leger des Heils en Rotaryclub Veenendaal kijken dan ook met grote tevredenheid terug op dit mooie en geslaagde Valentijnsdiner dat ook zeker in 2025 een vervolg zal krijgen.

Hieronder volgt een impressie van het geslaagd Valentijnsdiner 2024:

Afbeelding met kleding, persoon, overdekt, muur

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met kleding, persoon, overdekt, muur

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met kleding, persoon, overdekt, Menselijk gezicht

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met overdekt, persoon, kleding, muur

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met persoon, kleding, Menselijk gezicht, overdekt

Automatisch gegenereerde beschrijving