Rotary Weekend

GEZELLIGHEID & VERBINDING

Een van de gezelligste evenementen uit een Rotaryjaar is toch wel het rotaryweekend. We worstelen al een paar jaar met een passende naam. Begonnen als Heerenweekend, maar met de intrede van dames bij Rotary was deze benaming niet meer zo vriendelijk.

Vervolgens vond er een kleine hernoeming plaats en spraken we over Rotaryweekend.

Toch denken we dat de benaming “Rotaryweekend” een verkeerd beeld van dit fantastische event geeft en in deze drukke tijden als te belastend kan worden gezien. Een heel weekend!

Misschien is het beter om daarom te spreken over “de 24 uur van Rotary”. We vertrekken immers op vrijdag na de lunch en zaterdag na de lunch gaat ieder weer zijns weegs.

24 uur met Rotaryvrienden, dat moet toch voor iedereen te doen zijn?

De commissie hoopt dan ook dat dit jaar iedereen mee gaat en meedoet met de doldwaze 24 uur! We gaan weer een leuke locatie verzinnen, met een goed restaurant en een leuke activiteit.

Houdt iedereen de datum alvast vrij in zijn agenda?

En iedereen aan boord bij “de 24 uur van Rotary”!
De commissie heeft er zin in!