231124-persbericht-benefietdiner.docx

Persbericht Rotary Club Veenendaal

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Onderwerp: Benefietdiner Rotaryclub Veenendaal

Datum: 24 november 2023

Rotary Benefietdiner in de Rotisserie

Rotaryclub Veenendaal helpt KIKA en de G-band

VEENENDAAL – Donderdagavond 23 november is het gezellig druk in de Rotisserie van Residence Rhenen. Het restaurant is gevuld met gasten van Rotaryclub Veenendaal die met elkaar genieten van een benefietdiner voor het goede doel. Er wordt genoten, gelachen en aan het einde van deze prachtige avond wordt Kika blij verrast met een cheque en ontvangt als de Veense G-band een mooie donatie.

Gerben de Wilde blikt met een goed gevoel terug op de avond “Heerlijke wijnen, vijf prachtige gerechten en veel gezelligheid, het is toch gaaf dat je daarmee een steentje bij kunt dragen aan een mooiere wereld.”

De goede doelen zijn met zorg geselecteerd door de commissie Community Service van Rotaryclub Veenendaal. “Mooi om een landelijk doel en een lokaal doel te ondersteunen met deze actie. Dit is waar Rotary voor staat, we staan bekend als ‘people of action’. We steken graag de handen uit de mouwen, om een avond als deze te organiseren maar bijvoorbeeld ook door concreet te helpen bij lokale goede doelen als Scoren voor je Toekomst.”

De avond werd door de vele aanwezigen gezien als een groot succes en smaakt naar meer. “Nu nagenieten, dan evalueren, maar om eerlijke te zijn zie ik geen reden om hier geen jaarlijkse traditie van te maken!” aldus een energieke Gerben de Wilde.

Afbeelding met overdekt, kleding, persoon, plafond

Automatisch gegenereerde beschrijving

Een gezellige sfeer tijdens de Benefietavond van Rotaryclub Veenendaal.

Afbeelding met Menselijk gezicht, glimlach, persoon, kleding

Automatisch gegenereerde beschrijving

Gerben de Wilde overhandigd een cheque aan Kiki vrijwilliger Sylvia.