Between Generations

COMMISSIE ‘BETWEEN GENERATIONS’

Wij zetten ons in voor het welzijn en de ontwikkeling van jongeren en ouderen in onze gemeenschap.

·

Educatie: educatie kan twee kanten op gaan, van oud naar jong maar ook zeker van jong naar oud; ‘blijvend leren van elkaar’ is daarbij ons motto;

·

·Diensten verlenen: we zijn een Serviceclub en willen dit uitdragen door activiteiten te ontwikkelen waarmee we mensen verder helpen en ondersteunen, zowel jong als oud;

·

Verbinden: jong & oud en verschillende culturen binnen Veenendaal samenbrengen.

Educatie
Er is binnen onze club veel kennis en ervaring vanuit diverse classificaties; wij vinden het een mooie opdracht om deze kennis te delen met het onderwijs en kinderen/jongeren in Veenendaal.

RYLA
Afgelopen jaar mochten wij 2 jongeren afvaardigen naar dit vooral leerzame event. Ook de komende jaren willen wij jongeren kennis laten maken met de RYLA én Rotary.

Rotary vakantiekamp
Ook dit jaar zullen we ervoor zorgen dat er twee kinderen uit Veenendaal mee kunnen met het Vlielandkamp. De contacten hiervoor zijn de afgelopen jaren al gelegd.

Beroepenmarkt
Na een mooie ervaring afgelopen jaar, zal er wederom een beroepenmarkt komen op het CLV. Maar ook bij andere scholen. Wij als commissies vinden het een mooie opdracht om onze leden aan te moedigen onze ervaringen en kennis te delen met de jongere generatie.

Karin Wouters
Lucien Krapels Schram