Leden Commissie

En door…

Het komende jaar willen wij als commissie ons best gaan doen om weer een aantal nieuwe leden aan onze mooie club toe te voegen. Hiervoor zullen wij in het bijzonder volop inzetten op de open club bijeenkomst van 22 maart. We hopen hier weer net zo’n succesvolle bijeenkomst van te maken als het afgelopen jaar, waarbij we onze club van zijn mooiste kant hebben weten te presenteren. Denkt u er alvast over na wie op die dag zeker niet op onze gastenlijst mag ontbreken?

Uiteraard hoeft u voor het voorhangen van nieuwe leden niet te wachten tot deze datum, of een initiatief van ons als commissie. Voelt u vrij om op ieder moment nieuwe potentiële leden aan ons voor te stellen via een mail, app of gesprekje. Wij zullen u dan vol enthousiasme met raad en daad bij staan en de ‘nieuwe-leden-procedure’ opstarten. Kortom de ledencommissie zijn wij ook dit jaar weer met elkaar, want betere ambassadeurs voor onze club kennen wij niet.