Drieduizend artikelen voor voedselbank bij Albert Heijn

Twee leden delen boodschappenlijstjes uit

Drieduizend artikelen voor voedselbank bij Albert Heijn

Drieduizend artikelen. Dat is de geweldige opbrengst van de inzameling voor Voedselbank Voorschoten. Onze Rotaryclub organiseerde de actie op 8 en 9 september bij Albert Heijn in de Schoolstraat.

“Voedselbank Voorschoten is de klanten van Albert Heijn bijzonder dankbaar voor de geweldige opbrengst”, zegt Floris van Gulick, voorzitter van Voedselbank Voorschoten. “Dankzij deze inzameling kunnen wij onze cliënten de komende maanden een waardevol wekelijks pakket blijven aanbieden.”

Prettige samenwerking

Ook onze Rotaryclub bedankt de klanten van Albert Heijn voor hun enorme vrijgevigheid. Bovendien dank aan Albert Heijn en Voedselbank Voorschoten voor de prettige samenwerking.

Tijdelijke aanvulling op eigen voedselvoorziening

Stichting Voedselbank Voorschoten wordt gerund door vrijwilligers en is afhankelijk van donaties in natura of geld. De wekelijkse pakketten zijn bedoeld als tijdelijke aanvulling op de eigen voedselvoorziening voor inwoners van Voorschoten die het voor korte of langere tijd financieel niet redden, met een maximum van drie jaar. Elk halfjaar wordt de financiële situatie opnieuw getoetst.