Nieuws uit 2018

1. Kerstdiner voor Amstelveense ouderen

Het Nationaal Ouderenfonds en het Van der Valkhotel maakte het ook dit jaar weer mogelijk om een diner te organiseren voor eenzame ouderen.

2. Open Avond

Op deze Open Avond, toegankelijk voor iedereen die eens met Rotary wil kennismaken, was het thema Jonge Mensen met Dementie (JMD)

3. Bestuurswisseling jaar 2018 - 2019

Het bestuurlijke jaar van onze Rotaryclub eindigt op 1 juli en zoals gebruikelijk worden dan de voorzitter en eventueel de andere bestuursleden vervangen.

4. 2e Rotary Haringparty in Amstelveen

Voor de tweede keer organiseerden we samen met The WineKitchen at Sea een haringparty voor het goede doel. Het werd een gezellige middag/avond op een druk bezet terras van The WineKitchen.

5. Openluchttheater Elsrijk 'ontzettend blij' met opbrengst van verkoop paaseitjes.

Op zondag 27 mei 2018 reikte voorzitter Bert Heeren van RANA aan voorzitter Rudolf Switzer van het theater een cheque uit voor de aanschaf van een nieuwe 'dakconstructie'.

6. Bezoek aan de Penitentiaire Inrichting in Dordrecht

Op onze clubavond brachten we een bezoek aan de P.I. in Dordrecht samen met RC Nieuwerkerk-Zuid. Een bijzondere ervaring!

7. Het RANA Verwendiner in Belmonte

Op 4 april 2018 hebben we in Verpleeghuis Belmonte een buffet-diner georganiseerd voor de bewoners en personeelsleden.

8. NL doet 2018 bij Klaasje Zevenster

Op 10 maart was het weer zo ver. NL doet en wij ook. De buitentuin van verpleeghuis Klaasje Zevenster werd door ons grondig schoongemaakt en opgefleurd met bakken violen.

9. Paaseitjes verkopen voor het Goede Doel

Ook dit jaar verkopen we weer chocolade paaseitjes en nu voor het openluchttheater in Elsrijk. Het openluchttheater spaart voor een "dak", een groot zeildoek, zodat bij minder mooi weer er toch droog kan worden opgetreden.