Nieuws uit 2017

1. Een wandeling in Amsterdam

Een (koude) wandeling langs de Illuminade van het Amsterdam light Festival

2. RANA Nieuwjaarsreceptie 2017

Op 8 januari 2017 hielden we onze RANA Nieuwjaarsbijeenkomst en werd de inkomend-inkomend voorzitter bekend gemaakt.

3. RANA deed NLdoet 2017

Op zaterdag 11 maart 2017 timmerden, zaaiden, schuurden, lakten en maakten we schoon in verzorgingshuis Belmonte.

4. Bezoek aan Zorgvlied

Op 5 april 2017 kregen we een rondleiding op begraafplaats en crematorion Zorgvlied

5. Paaseitjes verkopen voor het Goede Doel

Een record aantal paaseitjes is verkocht voor Stichting Worae Care

6. Een wandeling door Amsterdam onder leiding van Len.

Elk jaar gaan we samen met onze eigen architect Len een informatieve wandeling maken door een interessant deel van de grote stad.

7. Rotary Haringparty 'At Sea'

Op 22 juni 2017 hielden we onze 1e Rotary Haringparty bij The WineKitchen at Sea voor het goede doel De Schakel

8. Een zomeravond in het weiland bij Proeflokaal KEK!

RANA organiseerde een zomeravond in een weiland bij Ouderkerk a/d Amstel om met andere Rotarians uit het district 1580 het plaatselijke bier KEK! te proeven.

9. Een bijdrage aan Sint-Maarten

Op 13 september gesloot Rana een Shelterbox te doneren aan de inwoners van Sint-Maarten. De orkaan Irma had een spoor van verwoestingen achtergelaten.

10. Rotary Dance Event

In samenwerking met RC Amsterdam Z.O. hebben we een Dance Event georganiseerd van grote klasse. Het goede doel was voor beide RC's een speeltoestel realiseren voor kinderen met een beperking in een bestaande speeltuin, zodat ze SAMEN met andere kinderen kunnen spelen.