Nieuws uit 2012

1. Mooi resultaat bereikt tijdens de 4de Park Golf Amstelveen

Park Golf Amstelveen 2012, mede georganiseerd door RANA, was ook dit jaar weer een succes. Het mooie golfweer was na het regenachtige weer van vorig jaar voor iedereen een verademing. De sfeer was geweldig en de opbrengst voor het goede doel, een uitkijkpost in de Bovenkerkse Urbanuskerk, bedroeg € 25.000.

2. Officiele opening Nifterlake door Wim Kok

Op 30 augustus 2012 verrichte Wim Kok de officiële opening van kinderdagcentrum Nifterlake aan de Hoeksewaard in Amstelveen. Wim Kok is ambassadeur (famous friend) van de Nederlandse Stichting van het Gehandicapte Kind (NSGK).

3. Een nieuwe voorzitter voor het jaar 2012-2013

Op 4 juli 2012 vond de bestuurswisseling plaats voor het jaar 2012-2013 en werd de inkomend voorzitter Hans Houtman door voorzitter Tineke Vredenburg de versierselen omgehangen die bij deze overdracht en het voorzitterschap horen.

4. Kinderdagcentrum Nifterlake ontvangt € 6.500

Tijdens de clubavond op 4 juli 2012 heeft voorzitter Tineke Vredenburg een cheque van € 6500 overhandigd aan Patricia Kok van KDC Nifterlake. Dit bedrag heeft Rotaryclub Amstelveen – Nieuwer Amstel opgehaald tijdens het Dorpspleinfestival en de kunstveiling.

5. Het eerste Dorpspleinfestijn heeft ruim 6000 euro opgebracht

Ondanks de regen en de kou heeft de veiling in het Museum Jan van der Togt een flink bedrag opgebracht voor het goede doel, Nifterlake.

6. RANA Dorpspleinfestijn

Het programma van zondag 3 juni 2012. Klik hier....

7. Koninklijke onderscheiding voor Clem Venne

Door en door schoon….
    Zo begon de burgemeester van Amstelveen, Jan van Zanen vanmorgen zijn toespraak ter ere van het lintje dat hij namens de koningin mocht opspelden bij Clem Venne, lid van onze Rotaryclub Amstelveen Nieuwer-Amstel.

8. Opbrengst Paaseitjes naar SDWH

Op woensdagavond 11 april 2012 ontving Margreet van Coeverden, voorzitter van de Stichting Derde Wereld Hulp een cheque ter waarde van € 2.500 uit handen van Tineke Vredenburg, voorzitter van RC Amstelveen-Nieuwer Amstel.

9. Paaseitjes aktie 2012

Elk jaar verkoopt Rotaryclub Amstelveen-Nieuwer Amstel paaseitjes voor een goed doel. Dit jaar is dat de Stichting Derde Wereld Hulp, zie ook 'highlights'.

10. NL doet

Ook dit jaar heeft RANA weer meegedaan aan de grootste vrijwilligersactie van ons land. Op 17 maart hebben we de handen uit de mouwen gestoken voor wijksteunpunt Dignahof in de Westwijk in Amstelveen.

11. Het Zonnehuisdiner

17 leden van onze RC staken de handen uit de mouwen en bezorgden de bewoners een feestelijke avond.

12. Nieuwjaarstoespraak 2012

Nieuwjaarstoespraak van inkomend voorzitter Hans Houtman

13. Kerstdiner Nationaal Ouderenfonds

Inzet Rotary Amstelveen-Nieuwer Amstel tijdens het kerstdiner van het NOF in Amstelveen