Het Zonnehuisdiner

Dinerbuffet in het Zonnehuis

door Joss Tabak, januari 2012

Op 25 januari 2012 heeft Rotaryclub Amstelveen Nieuwer-Amstel een dinerbuffet georganiseerd in het vernieuwde verpleeghuis Zonnehuis aan de Groenelaan in Amstelveen.

Dit jaar werd het diner, mede gesponsord door Kragtwijk Catering, aangeboden aan de vaste bewoners van de 1 etage in gebouw B. Deze bewoners hebben intensieve zorg nodig en verdienen een verzetje evenals de medewerkers op de afdeling. Een groep bewoners en medewerkers wordt jaarlijks door RC Amstelveen Nieuwer-Amstel in het zonnetje gezet en de ouderen genieten van de aandacht en het feestelijk karakter van deze activiteit.

Onder de muzikale begeleiding van Fratres Corona, op piano en viool, werden de bewoners één voor één in de rolstoel langs het koude en warme buffet gereden, met als afsluiting een Grand dessert.

RC Amstelveen Nieuwer-Amstel is sterk betrokken bij de bewoners van Amstelveen. Door zelf de handen uit de mouwen te steken wil de club een bijdrage leveren aan het welbevinden van de Amstelveners. Zoals door het verzorgen van een diner voor bewoners van het Zonnehuis.

(foto’s zijn van Joke en Theo)