Feestelijke (her)opening van 't Akkertje

"Vrijdagmiddag 6 juni waren Irina , Clarien en Jan Hammer namens de Rotary aanwezig bij de feestelijke (her)opening van ’t Akkertje.

Er was veel belangstelling en het was stralend weer. Niet alleen familie van de 12 clienten van 't Akkertje maar ook buurtbewoners waren aanwezig. Er was een draai-orgel en ballonnen en er was voldoende te drinken. De bewoners genoten zichtbaar van het gebeuren.

Namens onze club hield voorzitter Irina een kleine speech en bood even later 3 schilderijen aan als kado van onze club.

Deze schilderijen waren gemaakt door Bernard de Rooij , een van de 12 clienten. Het nieuwe Akkertje werd door iedereen bezichtigd. Het is een prachtig onderkomen geworden voor de trotse verstandelijk gehandicapten. Elk een eigen kamer met keukenblok,douchecel en

slaapkamertje.

Het was goed om hier bij te zijn."