RC Twenterand verricht hand en spandiensten

RC Twenterand verricht hand en spandiensten bij Stichting Manna!

Donderdag 8 december hebben een aantal leden van club Twenterand samen met hun partners een avond hand en spandiensten verricht bij de Stichting Manna in Vroomshoop.

In een mum van tijd waren dan ook een paar honderd kaarsen verpakt tot pakketjes en voorzien van een leuke strik en een feestelijke groet van Manna, waarna ze worden toegevoegd aan kerstpakketten.

Rotaryclub Twenterand #PEOPLEofACTION

Stichting Manna is stichting, die zich inzet voor iedereen in de gemeente Twenterand die door omstandigheden onder het sociaal minimum terecht is gekomen. Stichting Manna is sinds 2008 uitgegroeid tot een goed gestructureerde organisatie.

Ondertussen zijn er drie afdelingen: Manna Family Care (voedselpakketten), Manna Fashion (kinderkleding) en Manna Happy Kids (verjaardagdozen).