RLI District 1600

Je bent actief binnen Rotary.
Wil je nog meer plezier hebben in je lidmaatschap en effectief gebruik maken van de mogelijkheden van onze wereldwijde organisatie ?

Rotary Leerinstituut Nieuwe stijl

Altijd al meer willen weten over Rotary en ben je bereid te investeren in jouw lidmaatschap?

Dan is Rotary Leerinstituut, kortweg RLI, Nieuwe stijl op maat gemaakt voor jou. Met behoud van kernwaarden, komt Rotary tegemoet aan de huidige uitdagingen. Daarom is de RLI voor iedere Rotarian of je nu net lid bent geworden of al 10-tallen jaren lid bent. Waarom werd je lid van de Rotary en waarom ben je het nog?  Een uitdaging!

RLI nieuwe stijl bevat de volgende onderdelen:

• ·         Vooraf krijg je het volledige lesmateriaal digitaal toegestuurd. Je kunt in eigen tijd en tempo de lesstof doornemen en zo meer uit de cursus halen. Je wordt niet overhoord!
  • ·         Een online kennismaking met de trainers en andere deelnemende fellow Rotarians. Je krijgt uitleg over de training, inhoud en doel van de RLI-cursus en je kunt vragen stellen
  • ·         De RLI Interactieve dag: dat is een hele dag, waarin je verdiepende vragen kunt stellen en in groepen opdrachten uitvoert. Aan het eind van die dag kies jezelf een opdracht uit die je wilt gaan bespreken en uitwerken in jouw club. Jij kent je club het beste en weet wat zal werken
  • De RLI-reflectie dag: dat is een halve dag waarin je de resultaten van je club kunt bespreken.

Gedurende de hele periode kun je via de groep Whatsapp vragen stellen en terugvallen op jouw trainers en andere fellow Rotarians.

Wil je meer weten, kijk dan op: rotary-rli.nl

Online meeting via Zoom:

Dinsdag 23 Januari van 20.30-22.00

RLI Interactie dag:

Zaterdag 9 Maart van 09.30-17.00 in het WestCord hotel in Delft

RLI Reflectie dag:

Zaterdag 20 April van 09.30-13.00 eveneens in het WestCord Hotel Delft

Locatie van de fysieke twee bijeenkomsten.

WestCordhotel, Olof Palmestraat 2 Delft, naast IKEA

Vanwege de intensieve samenwerking en groepsdynamiek is het in tegenstelling tot RLI oude stijl niet meer mogelijk gemiste dag of dagen in een andere groep in te halen.

De kosten van de RLI-training bedragen €150, inclusief koffie, thee, lunches en afsluitende borrel. Wij verzoeken je vriendelijk het bedrag over te maken op bankrekeningnummer

NL34ABNA0436174707 t.n.v. Stichting Rotary Administratie, onder vermelding van je naam en boekingscode 616048 training RLI-D1600 uiterlijk 10 Januari 2024.

Geef je op voor de volgende training via : h.f.verwey@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Harriette Verwey