Ikazia ziekenhuis Rotterdam

Wendy Boog, gouverneur van district 1600 ontving de estafette bakfiets, die vanuit Culemborg was aangekomen.

In het Ikazia was een inspriratie dag waarbij iedereen welkom was.

Om 16:00 uur stapte Wendy op de fiets om te beginnen aan haar tocht langs alle 72 clubs. Uiteraard vergezeld door leden uit de diverse clubs. Tevens is een schop als estaffetestok 'aan boord'. Deze symboliseert het gegeven dat aan het einde van de tocht er een bos zal worden aangelegd.

Ieder club zorgt dat zij aan de gouverneur laat zien welke lokale actie zij dit jaar uitvoeren of hebben uitgevoerd.

De reis vervolgt naar de Vlaardingse clubs.

Er wordt stilgestaan bij het Geuzenmonument dat o.a. door de Rotary Vlaardingen is gerealiseerd.

Daarna door nar Mrij (hoop in hjet Oekraïns) waar de rotrayclubs zorgen voor het inrichten van de buitenruimte en het communicatie voor contact met het thuisfront.

Op de grens met Schiedam wordt de schop overhandig aan de Schiedamse clubs.