Bedrijvendag 2022 SOB-HW

~Rotary HW MBS_RGB 80 minimum

Stichting Samenwerking Onderwijs en Bedrijfsleven Hoeksche Waard (SOB-HW) organiseert in 2022 weer Bedrijvendagen voor leerlingen die in Hoeksche Waard voortgezet onderwijs volgen. Net als eerdere edities in 2018 en 2019 willen we 3e jaars leerlingen komend jaar in contact brengen met het bedrijfsleven en organisaties die in Hoeksche Waard gevestigd zijn zodat zij zich goed kunnen oriënteren voor hun vervolgopleiding en de keuze voor hun toekomstige droombaan.

Op woensdag 13 april 2022 en woensdag 8 juni 2022 gaan  de scholieren op bezoek bij bedrijven en organisatie om een kijkje in de keuken te krijgen.

Ook nu zijn we op zoek naar zoveel mogelijk bedrijven en organisaties in Hoeksche Waard, die hun medewerking willen verrichten en de leerlingen te ontvangen in hun organisatie. Voor het bedrijfsleven in Hoeksche Waard een prachtige kans met trots hun bedrijf te presenteren aan de medewerkers van de toekomst. In totaal gaan ruim 400 leerlingen op pad gedurende deze twee dagen hetgeen de nodige organisatie vraagt. Bovendien is het de bedoeling dat de kennismaking tussen bedrijven en scholieren voor beide partijen de moeite waard is.

Daarom hebben we in de bijlage een aantal zaken op een rij gezet over de inhoud van dit evenement zodat u weet wat u kunt verwachten wanneer u zich aanmeldt voor de Bedrijvendagen 2022. Wanneer u wilt meedoen kunt u zich aanmelden via de volgende <link> en de vragen beantwoorden die betrekking hebben op deelname.

~Samen-meer-bereiken email