Stichting Droomhuis ontvangt € 6500,-

Stichting Droomhuis neemt € 6500,- in ontvangst.

Tijdens het ‘Open Golf’ op 24 september 2021, is er € 6500,- bij elkaar gegolfd en geveild.

Drie Rotary Clubs organiseerden op deze datum gezamenlijk het 8de Open Golf Benefiet in Numansdorp op Golfbaan Cromstrijen.

De opbrengst van deze dag kwam te goede van Stichting Droomhuis.

Vanwege de Coronamaatregelen is de officiële overdracht van dit bedrag uitgesteld naar vrijdag 4 maart. Tijdens de lunch van RCHW is er toch nog een feestelijk tintje aan deze happening gegeven.

De voorzitter Ina en Miranda, moeder van 2 toekomstige bewoners Van Stichting Droomhuis, namen deze cheque graag in ontvangst van RCHW leden Suze Gillesse en Marjolein Bonthuis.

V.l.n.r. Marjolein, Ina, Miranda en Suze.

DROOMHUIS: “Wij willen dolgraag samenwonen”!

Stichting Droomhuis Hoeksche Waard heeft als doel te komen tot een kleinschalig wooninitiatief voor tenminste negen jonge mensen met een verstandelijke beperking in de Hoeksche Waard.
Een plek, waar je vanuit veiligheid kunt groeien. Zie www.stichtingdroomhuishw.nl.
Het huis is bestemd voor jonge mensen met een verstandelijke beperking en eventueel een lichte lichamelijke beperking. Het is de bedoeling dat de jongeren ongeveer dezelfde leeftijd hebben en raakvlakken hebben met elkaar. De verbondenheid die ze met elkaar hebben, kunnen ze vervolgens voortzetten in het gezamenlijke wooninitiatief.

Het doel is om in 2025 een mooi huis gerealiseerd te hebben in de Hoeksche Waard waar de jongeren met elkaar kunnen opgroeien in een levensloopbestendig pand.

Droomhuis Hoeksche Waardcid:8A3BCD06-B07B-43CC-B906-617CB1891A85