7e Golfbenefiet 18 september 2020 Cromstrijen groot succes

7e Rotary Golfbenefiet op 18 september op Golfbaan Cromstrijen groot succes!

Vrijdag jl. hebben de 3 Rotaryclubs, Hoeksche Waard, Binnenmaas en Zwijndrecht, op de prachtige en alom bekende golfbaan van Golfclub Cromstrijen het 7e Rotary Golfbenefiet georganiseerd.

Het was een prachtige zonnige dag met veel deelnemers. De spelvorm was Texas Scramble op de 18 holesbaan in Numansdorp.

Omdat de opbrengst van dit benefiet voor het goede doel was, heeft Golfclub Cromstrijen de baan kosteloos ter beschikking gesteld.

Waar vorig jaar de opbrengsten naar Halte Zomervila gingen, was de opbrengst dit jaar voor een bakfiets voor ‘Het Molenschaer’ te Strijen.
Activiteitencentrum Het Molenschaer, is een dagbestedingslocatie voor mensen met een verstandelijke, een lichamelijke of meervoudige beperking.
Het Molenschaer is één van de locaties van dagbesteding Hoeksche Waard van de Gemiva-SVG Groep. In Strijen worden verschillende activiteiten aangeboden verdeeld over verschillende groepen. Per groep zijn per dag 6 tot 10 cliënten actief met diverse bezigheden voor zowel intern, als voor externe opdrachtgevers zoals bedrijven, instellingen en particulieren.
Zo worden er kransen, trouwslingers, opgemaakte potjes, kaarsen, fakkels en papier-machéfiguren gemaakt voor de cadeauwinkel Gemivaria, wordt de tuin van Het Molenschaer zelf bijgehouden maar wordt bijvoorbeeld ook het terrein van voetbalvereniging VV Strijen onderhouden. Er zijn diverse activiteiten zowel op het vlak van creativiteit als beweging.

Het was een geslaagde dag met een mooie opbrengst voor het goede doel. Elke euro gaat hierbij altijd volledig naar het goede doel!