Stichting 'De Overbrugging' ontvangt opbrengst Smulfietsen

Rotary Hoeksche Waard overhandigd cheque van €3000,- aan ’De Overbrugging’ Oud-Beijerland.

Op zondag 30 juni organiseerde Rotary Hoeksche Waard voor de tweede keer ‘Smulfietsen’,

een fietstocht van 30 km door de Hoeksche Waard.

De opbrengst gaat elk jaar naar het goede doel. Voor deze activiteit heeft de club voor het 2e jaar achtereen de keuze laten vallen op Stichting ‘De Overbrugging’ uit Oud-Beijerland.

De cheque van € 3000,- is op 29 november uitgereikt door Harm van de Broek, voorzitter Community RCHW, aan Arie van Pelt. Arie, voorzitter van ‘De Overbrugging’ gaf aan hier ontzettend blij mee te zijn. “Alles helpt!“. Arie bedankt RCHW voor de inzet om voor dit doel een evenement als ‘Smulfietsen’ te organiseren en geeft aan dat dit bedrag besteedt wordt aan het ‘werk- leerproject’.

Stichting ‘De overbrugging’ is een sterke thuisbasis voor mensen die wat hulp kunnen gebruiken.

De Stichting is een non-profit instelling in Oud-Beijerland die zich richt op hulp en opvang van mensen met een hulpvraag.

Arie van Pelt ontvangt een cheque van € 3000,- van Harm van den Broek (R)