Kerstkransen voor het AZC

Rotary Hoeksche Waard deelt ruim 90 kerstkransen uit aan AZC `s-Gravendeel.

Op vrijdag 24 december hebben Marianna van de Graaf en Harrie Grimberg van RCHW, met behulp van 4 COA medewerkers, in de stromende regen ruim 90 Kerstkransen uitgedeeld aan de bewoners van het AZC in ‘s-Gravendeel. Met een terreinwagentje, de kransen in plastic verpakt tegen de stromende regen, zijn de kransen uitgedeeld aan de bewoners van de caravans. Dit viel natuurlijk goed in de smaak. Het doet de bewoners goed aandacht te krijgen. Ook de medewerkers van het AZC konden deze kerst van een lekker stukje krans genieten.

De kransen zijn ter beschikking gesteld door Rotary Club Hoeksche Waard. Bakkerij Voordijk heeft deze geleverd aan de club. De kransen die nog over waren heeft Marianna op een passende plaats weten te brengen. Tijdens het kerstdiner van de hervormde Gemeente Maasdam kreeg men ook lekkers bij de koffie en rond Maasdam heeft Marianna ook nog wat mensen blij gemaakt die het goed konden gebruiken.