Themabijeenkomst "Meneer Heineken, het is voorbij"

"Meneer Heineken, het is voorbij"

Meneer Heineken, het is voorbij / Hoe de politie Freddy Heineken bevrijdde
Op 19 december 2013 hield de heer Gert van Beek, schrijver van het boek een zeer interessante voordracht

Themabijeenkomst

Meneer Heineken, het is voorbij / Hoe de politie Freddy Heineken bevrijdde

Op 19 december 2013 hield de heer Gert van Beek, schrijver van het boek

Meneer Heineken, het is voorbij

Hoe de politie Freddy Heineken bevrijdde

een zeer interessante lezing / presentatie.

Gert van Beek vormde samen met Kees Sietsma de leiding van het onderzoeksteam in de ontvoeringszaak van de heren Heineken en zijn chauffeur Doderer in 1983.

In november 2013 was het 30 jaar geleden dat deze zaak speelde en opgelost werd.

Gert van Beek, inmiddels gepensioneerd en een oud- collega van één van onze leden, heeft op deze avond gedreven en uitvoerig verteld over deze zaak. Naast informatie uit het boek werd een kijkje achter de schermen gegeven hoe er gewerkt is aan deze zaak. Bijzonder was dat er nu het echte verhaal verteld werd vanuit de politie.

Op deze avond was het mogelijk om een introducé mee te nemen.

Meer informatie:

In de hierna volgende link is de trailer te zien/te horen van dit boek. https://vimeo.com/76677970

boek Heineken.jpg