Golftoernooi 2019 op vrijdag 20 september

Golftoernooi 2019

Op vrijdag 20 september 2019 organiseerde Rotary Nijkerk het inmiddels traditionele Golftoernooi voor het goede doel.

Al decennialang het golfevenement in de regio. Circa 20 flights (van elk vier personen) strijden ieder jaar weer om de eer en dragen daarmee hun steentje bij voor goede doelen waar Rotary Nijkerk zich hard voor maakt. Iedereen kan zich aanmelden met een flight. Een gezellige dag, ieder jaar weer.

Na het golfen staat een aangeklede borrel klaar en is er gelegenheid tot douchen/omkleden voor diegenen die schoon en fris aan tafel willen voor het traditionele boerenpottendiner.

Tijdens het diner wordt een veiling gehouden van prachtige en ludieke items. Voor iedereen zit er wel wat tussen. Na ook nog eens een verloting met leuke prijzen, volgt natuurlijk de prijsuitreiking van de winnaar van het Rotary Golftoernooi.