Lustrum Rotary Club Oisterwijk

Het was een bijzondere dag voor Rotary Club Oisterwijk, want we vierden ons 20-jarig bestaan! Voor deze feestelijke gelegenheid zijn we afgereisd naar Dordrecht, waar we werden ontvangen in de prachtige Villa Augustus.

Na een warm welkom en een heerlijke lunch stond er een boottocht op het programma. We werden verwend met lekkere hapjes en drankjes terwijl we genoten van het uitzicht op het water. De zon scheen en er hing een gezellige sfeer op de boot.

De boottocht bracht ons naar de Biesbosch, een uniek natuurgebied in Nederland. We werden verrast door het mooie landschap en de vele dieren die we onderweg tegenkwamen. Na een ontspannen rondvaart door de Biesbosch keerden we terug naar Villa Augustus voor een heerlijk diner.

Om ons cultureel te verrijken, brachten we ook een bezoek aan het Dordrechts Museum. Het museum heeft een indrukwekkende collectie van meer dan zes eeuwen Nederlandse schilderkunst. We keken onze ogen uit bij de prachtige kunstwerken en kregen een goed beeld van de Nederlandse schilderkunst door de eeuwen heen.

Het was een fantastische dag, waar we met veel plezier op terugkijken. Op naar de volgende 20 jaar!