Brocante en Curiosa markt

Goede doelen markt

Brocante en Curiosa markt

Brocante en Curiosa markt een succes

Op 3 november 2019 organiseerde Rotary Club Oisterwijk een brocante en curiosa markt in Oisterwijk. Tijdens de stromende regen werd er enthousiast, binnen in de hal, geneusd tussen de uitgestalde waren.

Om 13:00 uur gingen de deuren open en stroomden direct de bezoekers naar binnen op zoek naar een leuk koopje. En die waren er voldoende gezien de goede verkopen – aan het einde van dag bleek dat er een opbrengst van bijna € 2.000,- was behaald voor het goede doel.

Pepernoten pot

Tijdens de markt kon een gokje gewaagd worden hoeveel pepernoten er in een glazen pot zitten. Met 555 noten zat de winnaar, de heer P. van der Sande uit Oisterwijk, het dichtste bij de 583 pepernoten die wij uitgeteld hebben. De winnaar kon gaan genieten van de gewonnen bioscoopbon.