Lezing Stefan van der Stigchel

Locatie: Restaurant "De Schaapjes", Oisterwijksedreef 12, 5076 NA Haaren
Toegang: Gratis

Gastspreker: Prof. Dr. Stefan van der Stigchel

Sluit aan bij ons voor een fascinerende avond met Prof. Dr. Stefan van der Stigchel, een vooraanstaande professor in Cognitieve Psychologie aan de Universiteit Utrecht en hoofdonderzoeker van de onderzoeksgroep AttentionLab. Met een indrukwekkende staat van dienst, waaronder het ontvangen van prestigieuze VENI en VIDI NWO subsidies, evenals een ERC Consolidator Grant en VICI NWO grant, brengt Stefan een schat aan kennis en expertise naar ons podium.

A person in a suit

Description automatically generatedOver de Lezing:

In deze lezing duikt Stefan diep in de werking van visuele aandacht en concentratie, onderwerpen waarover hij wereldwijd erkend is. Hij zal inzichten delen uit zijn populaire wetenschappelijke boeken, waaronder "Zo werkt aandacht" (gepubliceerd als "How Attention Works" in het Engels), "Concentratie", en "Grip op je aandacht". Deze boeken hebben niet alleen lezers in Nederland geboeid, maar zijn ook vertaald in het Russisch, Koreaans en Chinees, waarmee Stefan's invloed en deskundigheid wereldwijd erkend worden.

Deze avond belooft niet alleen een diepgaande blik te werpen op hoe onze aandacht werkt, maar geeft ook praktische tips om onze concentratie te verbeteren in een wereld vol afleidingen. Of je nu een professional bent die op zoek is naar manieren om productiever te zijn, een student die zich beter wilt kunnen concentreren op je studies, of gewoon nieuwsgierig naar de psychologie achter aandacht en concentratie, deze lezing zal je voorzien van waardevolle inzichten.

Mis deze unieke kans niet om te leren van een van de meest vooraanstaande experts op het gebied van cognitieve psychologie.

We kijken ernaar uit je te verwelkomen bij Restaurant "De Schaapjes" voor een avond vol inzichten en inspiratie. Reserveer deze datum en tijd in je agenda, en vergeet niet dat er geen entreegelden worden gevraagd. Dit is jouw kans om te groeien en te leren, helemaal gratis.

Aanmelden

Meld je aan door een e-mail te sturen naar lezingen@rotarycluboisterwijk.nl of klik op Aanmelden (een e-mail wordt opgesteld die je kunt versturen).

Tot dan!

Met vriendelijke groet,