Masterclass Jos Burgers

“Wat je geeft, krijg je terug”

Rotary Club Oisterwijk heeft op 26 februari 2014 een inspirerende Masterclass met Jos Burgers georganiseerd, veelgevraagd spreker en auteur van diverse bestsellers, waaronder ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen’, ‘Hondenbrokken’ en ‘Gek op gaten’ (de best verkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012). Tijdens deze avond werd tevens het nieuwste boek van Jos Burgers, ‘De Wet van Snuf’, gepresenteerd. Jos’ eigen hond speelt hierin een prominente rol.

Het goede doel van deze avond was Stichting Hulphond. De bijdrage van Jos Burgers aan deze avond was belangeloos.

Het werd een inspirerende en vooral ook zeer onderhoudende, ontspannende avond. Met de nodige dosis humor legde Jos Burgers uit hoe je klanten vindt en aan je bindt (zie: www.josburgers.nl ).

De veiling werd onder meer mogelijk gemaakt door :

Joris van Spaendonck – Kunstenaar

De Voort Advocaten | Mediators