Avondvierdaagse

AVOND4DAAGSE SPONSORACTIE

Kom in actie voor een speeltuin in Zeist waar iedereen kan spelen!

Dit jaar staat de Avondvierdaagse van Zeist in het teken van een goed doel; we willen met alle lopende kinderen geld inzamelen om een speeltuin in Zeist inclusief te maken. Zodanig dat alle kinderen in Zeist met en zonder beperking, de kans krijgen om samen buiten te spelen, te leren en sociaal te groeien. Dit betekent dat een speeltuin in Zeist wordt aangepast met speciale speeltoestellen en goed toegankelijk wordt voor iedereen.

De Avondvierdaagse hoopt dit jaar op extra veel deelnemers die meelopen, zich laten sponsoren en daarmee een waardevolle bijdrage leveren aan iedereen die wil spelen in Zeist.

Afbeelding met Graphics, Lettertype, grafische vormgeving, logo

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met diagram

Automatisch gegenereerde beschrijving

STAP VOOR STAP, IEDER KIND NAAR DE SPEELTUIN

Om alle lopende kinderen voor en tijdens de Avondvierdaagse in actie te zetten:

• Educatie: Elke school kan een gastles (1 uur) ontvangen waarin door vrijwilligers van een speeltuin wordt uitgelegd wat een inclusieve speeltuin is en hoe we dit ook in Zeist kunnen realiseren.

• Extra informatie: Elke school ontvangt uitleg over inclusieve speeltuinen om met de kinderen te delen.

• QR code: Na de inschrijvingsperiode ontvangt elke school een digitale flyer met QR-code om te delen met leerlingen en ouders.

Aanmelding voor een gastles kan via: https://www.rotary.nl/opseysttezeist/clubinfo/contact/.

Geld inzamelen voor een inclusieve speeltuin is een belangrijk initiatief voor Zeist:

1. Inclusie is belangrijk; het biedt alle kinderen de mogelijkheid om samen te spelen.

2. Door kinderen uit te nodigen buiten te spelen, wordt een gezonde levensstijl gestimuleerd.

3. Een plek waar kinderen en ouders samen kunnen komen en elkaar kunnen ontmoeten.

4. We zetten ons allemaal in voor gelijke kansen voor elk kind in Zeist.

HELP DE ANDER STRALEN

Afbeelding met tekst