Impact Duurzaam Zeist

IMPACT DUURZAAM ZEIST

Het Impact Event Duurzaam Zeist is een platform voor kennisuitwisseling over duurzaamheid tussen burgers, private organisaties, publieke organisaties en de wetenschap. Verschillende bedrijven (groot en klein) uit Zeist zijn aangesloten bij dit platform, zoals o.a. WWF, Vogelbescherming, Stichting Energie Zeist, Samen Duurzaam Zeist en PPGM.

Met het Impact Event Duurzaam Zeist wordt het gesprek over duurzaamheid in Zeist gaande gehouden en de kennis van de inwoners van Zeist over ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid en toepassing daarvan vergroot. Op die manier wil Rotary op Seyst inspireren tot een gedragsverandering die leidt tot een duurzaam gebruik van de bronnen en middelen die de wereld ons ter beschikking stelt.

HTTPS://WWW.IMPACTEVENTDUURZAAMZEIST.NL/

MANIFEST

In 2019 hebben de partners het Manifest, een initiatief van Rotary op Seyst, ondertekend. Daarmee hebben zij vastgelegd welke duurzaamheidsdoelen zij binnen hun eigen organisaties willen behalen en wat dit betekent voor de maatschappij. Uiteindelijk heeft dat geleid tot het Impact Event Duurzaam Zeist in zijn huidige vorm: evenementen waaraan alle inwoners van Zeist (en in Nederland) online en kosteloos kunnen deelnemen.

2022 | DUURZAME MOBILITEIT

Het thema van 2022 is Duurzame Mobiliteit. Rondom dit thema worden meerdere events georganiseerd met sprekers vanuit het bedrijfsleven en overheid.

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving