Slotbier Zeist

SLOTBIER ZEIST

De stichting Slotbier op Seyst brengt unieke eigen bieren naar de lokale slijterijen en direct aan de consument. De volledige netto opbrengst gaat naar het lokale goede doel: voor de jeugd in Zeist de wereld een beetje mooier maken.

Het Slotbier Blond is een ambachtelijk natuurproduct en dat kost dus even tijd. Goed nieuws! Het echte Zeister Slotbier is weer volop voorradig, o.a. bij:

- Slijterij Wijnhandel Ossendrijver

- De Proeftafel

- Lokaal Victoria

- Brasserie Slot Zeist / Brasserie Slot Zeist

- Speeltuin Blik & Burgers

Van het vat bij Proeflokaal Brewers

En door online te bestellen: https://slotbier.nl/bestellen/

Afbeelding met tekst, boom, buiten

GOEDE DOEL

We hebben een uniek en heerlijk speciaalbier. Dat zul je kunnen proeven. Daarom vragen we iets extra’s. Per flesje of getapt glas, betaal je 0,50 euro voor het goede doel.

De bovenstaande verkopende bedrijven ondersteunen ons hier in. Zij verdienen ook nog een klein beetje aan elke verkoop. We zijn dan ook erg blij met deze medewerking! Koop dus vooral bij hen, geniet, en kijk even verder wat ze er ook nog hebben.

Afbeelding met persoon, binnen, gekleed

Afbeelding met tekst