Career Coaching Events

BEROEPENMARKT

Jaarlijks organiseert Rotary op Seyst met 3 andere serviceclubs de beroepenmarkt voor middelbare scholieren. Het belangrijkste doel van het Career Coaching Event is om de pre-examen leerlingen van HAVO en VWO te informeren over de verschillende banen en loopbanen en met hen te sparren over de dilemma’s om tot een goede keuze voor een baan en opleiding te komen.

Afbeelding met tekst, persoon, menigte

Automatisch gegenereerde beschrijving

IMPRESSIE VAN DE BEROEPENMARKT

Click op de afbeelding hieronder:

Beroepenmarkt

De beroepenmarkt is elk jaar een overweldigend succes voor de leerlingen en hun ouders de Zeister middelbare scholen.

Vier serviceclubs, te weten de Rotary Club Bunnik, de Rotary Club Zeist, de Rotary Club Op Seyst en de Soroptimisten, die allemaal tot hun leden vrouwen en mannen met de meest uiteenlopende beroepen tellen, zetten zich in op een bepaalde avond in een van de Zeister middelbare scholen om aan de leerlingen die aan het einde van het schooljaar moeten kiezen wat ze willen studeren, uit te leggen wat ze kunnen worden. Bijvoorbeeld: je wilt rechten gaan studeren. Wat kun je ermee? Vraag het aan de advocaten die een stand op de beroepenmarkt hebben, of aan de notarissen, of mensen die werken bij een bank.

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving