RYLA

Rotary Youth Leadership Award; al meer dan vijftien jaar is het RYLA-weekend een vast en succesvol programma van Rotary District Midden-Nederland. Op 1-3 april 2022 is in Doorn wederom een RYLA-weekend georganiseerd.

In een notedop is het RYLA-weekend een intensieve leiderschapstraining voor jonge en ambitieuze mensen. De kern van het programma is een case uit het bedrijfsleven waarin een beroep op hun creativiteit, standvastigheid en oplossingsgerichtheid gedaan wordt.

HELP DE ANDER STRALEN

Het weekend is bedoeld voor 48 jong volwassenen (20-26 jaar) die aan het werkende leven gaan beginnen of net gestart zijn (max 2 jaar werkervaring). Hierbij wordt ook gekeken naar diversiteit en inclusiviteit. Ruim 58 Rotarians (de “coaches”) nemen diverse rollen op zich om rondom een bedrijfscase een unieke ervaring voor jongeren creëren om hun grenzen op te zoeken, feedback te krijgen en ervaringen te delen.

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving