Het Autunno Concert

AUTUNNO BENEFIET CONCERT

Het Autunno concert met voorafgaand diner in de Spiegelzaal van Slot Zeist wordt door Rotary Zeist ondersteund en tegelijkertijd is het een belangrijke inkomstenbron voor goede doelen. Elk jaar in november staat het concert gepland.

9.000 EURO VOOR JEUGDPROJECTEN

Het concert wordt georganiseerd door Rotary Op Seyst en in de kerk van de Evangelische Broedergemeente. Het Autunno Ensemble bestaat uit een vaste groep van 24 strijkers, beroepsmusici of zeer gevorderde amateurs. Nico Trap op cello verbindt het Autunno Ensemble met Rotary Op Seyst. Hij is zowel lid van het Autunno Ensemble als van Rotary Op Seyst.

Het concert wordt georganiseerd in het kader van lokale projecten voor de jeugd in Zeist. De Rotary op Seyst haalt jaarlijks duizenden euro’s op lokale projecten gericht op de jeugd van Zeist. Onder andere voor het inrichten van het schoolplein van De Meerklank in Zeist en een watertappunt in de wijk Vollenhove in Zeist. Naast dat 300 bezoekers kunnen genieten van prachtig gespeelde muziek wordt er elk jaar een mooi resultaat bereikt voor goede doelen.

Het concert wordt mede mogelijk gemaakt door GenDx te Utrecht. En de organisatie ligt in handen van de Rotary op Seyst; gewoon graag gedaan voor de jeugd in Zeist.

Afbeelding met tekst, muziek, strijkinstrument

Automatisch gegenereerde beschrijving Afbeelding met binnen, persoon, orkest, strijkinstrument

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met persoon, binnen, mensen, groep